Wizytówka Google to bezpłatny profil firmy w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Ma ona ogromny potencjał marketingowy, który warto wykorzystać. Może zawierać nie tylko nazwę przedsiębiorstwa oraz jego dane teleadresowe, ale również godziny otwarcia i opinie klientów. To jednak dopiero początek jej możliwości. Dowiedz się więcej o tej bezpłatnej formie reklamy!
Wizytówka Google stanowi często pierwsze miejsce styku z daną marką. A jak istotne jest pierwsze wrażenie, chyba nie musimy nikomu tłumaczyć. To często właśnie od niego zależy, czy dany klient będzie Tobą współpracował, czy też nie.
Aby Twoja firma prezentowała się bardziej profesjonalnie, możesz np. stworzyć w wizytówce Google opis, który będzie zachęcał do skorzystania z Twoich usług. Taki tekst pozytywnie wpłynie również na pozycję Twojej strony w Google. Co więcej, możesz dodawać do wizytówki wpisy np. na temat aktualnych promocji czy nowości w ofercie, a i systematycznie odpowiadać na pytania klientów. Jak widzisz, możliwości jest tutaj całkiem sporo!
- Written by: Sebastian K
- Posted on: 28 stycznia 2019
- Tags: Pozycjonowanie Lokalne, Wizytówka w Google